Σάββατο 15 Αυγούστου 2009

ΕΜΠΝΕΥΣΗ!!!

του ΛΕΟΝΑΡΝΤ ΘΙΜΟ.
Ξέρω,με βαρεθήκατε όλοι σας,όμως εγώ είμαι ακόμα εδώ...ήρθα να σας πω,πως ξέμεινα από τις εμπνεύσεις μου...τι μπορώ να κάνω;
Για τον πόλεμο και τις απώλειες της έγραψα το <<καλό>> μυθιστόρημα "Όταν οι άνθρωποι πονούν",το αποκαλώ μόνο καλό διότι δεν μπορώ να πω πως είναι και αριστούργημα.Για τα ζόμπι έγραψα"19.901.988",για την ζωή έγραψα σκληρά και αληθινά"ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ", "ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΜΠΛΕΞΙΜΑΤΑ","Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ" και ανακάλυψα πως η αλήθεια καίει...έγραψα για τους πειρατές"Ο ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ",για σούπερ ήρωες "ΤΟ ΦΩΣ",για τους μάγους"ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΠΛΕΞΙΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΜΑΡΚ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΕΝΝΙΑΕΜΕΛ",για τους καλλιτέχνες "ΤΟΝΥ Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ",για τους καουμπόι"ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΛΙΑ",για τον θάνατο,για την αγάπη,για την διαφορετικότητα"ΛΩΡΑ",για τους άντρες γενικά"στο μυαλό των αντρών".Επίσης έγραψα κωμωδία μέχρι σκασμού"Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ","ΚΩΜΙΚΟ:Γιατί η ζωή είναι κωμωδία","Σαν θρίλερ μυστηρίου/Σαν κωμωδία ρομαντική","ΚΩΜΙΚΟ:Η ΠΑΝΤΟΥΦΛΑ ΤΟΥ ΦΑΛΑΚΡΟΥ","ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ","ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ","ΚΩΜΙΚΟ:ΖΕΙΣ ΜΕ ΞΥΛΟ...ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ","ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΩΝ ΤΖΕΚΙΝΣ ΧΑΑΝ"...και τελικά δεν έσκασα,συνέχισα να γράφω κι άλλο,κι άλλο,κι άλλο... μέχρι που χάθηκα για πάντα"Μέσα στο κόσμο μου"Έγραψα για τους νέους και τους προβληματισμούς τους"Μικρέ κάτω τα χέρια και μακριά από τα ναρκωτικά","Στα είκοσι εφτά σου..." και κέρδισα βραβείο σε Φεστιβάλ βιβλίου για καλύτερο νεανικό μυθιστόρημα...Στη συνέχεια,έγραψα και θα γράφω πάντα τα "άπαντα του Λεονάρντ"καθώς και τις "ιστορίες μιας τρελής σκέψης".Τελευταία μου και πιο πρόσφατη μου ιστορία είναι το "Gav STORY",μια αληθινή ιστορία ενός φίλου μου ,ενός καλό μου φίλου που απλώς τα σπάει με τις ατάκες που λέει!! Τέλος,αγαπητέ αναγνώστη θέλω την βοήθειά σου να μου προτείνεις ένα οποιοδληποτε θέμα για να γράψω...Ο Ανέστης μου πρότεινε να γράψω κάτι ιατρικό ενώ ο Αντώνης μου είπε να γράψουμε ένα ποδοσφαιρικό μυθιστόρημα ή να γράψουμε μια συνέχεια στα ΖΟΜΠΙ...εγώ τους είπα "θα το σκεφτώ!!"Όμως η καταραμένη έμπνευση δεν έρχεται,έβαλα στα blog μου κι άλλες ιστορίες για να διαβάσετε,όπως επίσης και το παραπάνω σημείωμα με τίτλο"ΕΜΠΝΕΥΣΗ!!!"Πριν χαθώ θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που μου έδωσαν την ευκαιρία να παίξω στα σίριαλ του ALPHA "Έχω ένα μυστικό" και "Ματωμένα Χώματα" ως βοηθητικός ηθοποιός.ΑΝΤΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: