Δευτέρα 18 Αυγούστου 2008

Μαντάμ Σημαίνει Κυρία

του Λεό.
ΧΧΧ:ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ!!!


Μου λείπεις,Έλενα...τα βράδια δεν μπορώ να κοιμηθώ μόνος...γύρνα πίσω!Δεν γίνεται,Βαγγέλης,εμένα δουλειά είναι με λεφτά.Μα γλυκειά μου,σ' αγαπάω!Δεν αγαπάς μια πόρνη,αδύνατον Βαγγέλης,εγώ αν με ξαναπάρει τελέφωνο θα το πω στο Βιγκόρ!Αντίο,Βαγγέλης!Όχι Έλενα,μην κλείνεις...Beep!!Όχι,γαμώ το κέρατο μου!ΈΛΕΝΑ!!ΈΛΕΝΑ!!Ο Βαγγέλης πηγαίνει στον οίκο ανοχής που εργάζεται η Έλενα...ΈΛΕΝΑ!!ΈΛΕΝΑ!!Βαγγέλης,τι κάνεις εσύ εδώ;Ήθελα να σε δω,ωραία μου κυρία.Εγώ κυρία;Εγώ μαντάμ;απορεί.Ναι!Η πιο όμορφη κυρία του κόσμου!Έλενα!Έλα να σε πηδήξω γιατί έχω και άλλη δουλειά!φωνάζει ένας μπάτσος.Ποιος είναι αυτός,Έλενα;Ένας πελάτης,Βαγγέλης. Τετρακόσια ευρώ θα μου δώσει. Είμαι η μόνη που βγάζω πολλά λεφτά από τις άλλες κοπέλες...ΦΤΑΝΕΙ!!Ο Βαγγέλης βγάζει το πιστόλι του και πυροβολεί τον μπάτσο. ΒΑΜ...Βαγγέλης;Εσύ σκότωσες πόλις!Όχι και πολλούς,ο πρώτος είναι.Όχι,αυτός πόλις,αυτός αστονομία!ΌΧΙ,ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!!Κωλόμπατσος ήταν;Ντα,Βαγγέλης!Έρχονται οι μπάτσοι...Σούλα,Έλενα,Μιρέλλα,κορίτσια,φωνάξτε τον Βιγκόρ!λέει η τσατσά.Γαμώ την μάνα σου,κωλόμπατσε!Μωρό,πάμε να φύγουμε.Όχι,Βαγγέλης!Δεν πάω πουθενά!Κυρία μου,θέλω να σε παντρευτώ,να κάνουμε παιδιά...Μπεμπέ εγώ;Ναι,μωράκι μου!Εσύ να γίνεις μαμά!Μαμά;Πάμε να φύγουμε!Φέυγουν τρέχοντας.Πουτάνα!Τώρα θα πάμε όλη φυλακή!λέει ο νευριασμένος Βιγκόρ.Βιγκόρ,πήγαινε να βρεις αυτό το τσουλάκι και σκότωσε το!!λέει η τσατσά.ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ...ΜΗΝ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!Εγώ είμαι πελάτης,ανιψιός του Τόμσον του υπολοχαγού.λέει ο Βιγκόρ,νεαρέ. Πήγαινε,αλλά να μην σε ξαναδώ σε τέτοιο μέρος.λέει ο αστυνόμος Βιγκόρ φεύγει.
ΑΛΛΟΥ:Βαγγέλης,φοβάμαι!Κι αν μας πιάσουν;Έχεις δίκιο!Έλα να κάνουμε σεξ γιατί μπορεί να είναι η τελευταία μας φορά.Μόνο το σεξ σκέφτεσαι,Βαγγέλης;Όχι,μωρό μου και το μπεμπέ!Χωρίς σεξ,νο μπεμπέ!Βγάζουν τα ρούχα τους και κάνω παθιασμένο έρωτα...<<...ωχ...αχ...αχ...>>κάτι παιδιά τους κλέβουν τα ρούχα...
Λίγα λεπτά αργότερα:
Πουλάκια μου,σας τσάκωσα!λέει ο Βιγκόρ που είδε τον Βαγγέλη και την Έλενα να κάνουν σεξ.Κύριε αστυνόμε,εδώ είναι!συμπληρώνει.Έλενα,μας βρήκαν!Φέρε τα ρούχα μας,πρέπει να φύγουμε!ψιθυρίζει στο αυτί της.Βαγγέλης,που είναι ρούχα;Όχι,ρε γαμώτο!Τα ρούχα έκαναν φτερά!!Την γαμημένη μου τύχη!!Έλενα,που είναι το πιστόλι μου;Πιστόλι...ντα,που είναι πιστόλι;Στο σακάκι μου!ΌΧΙ..ΌΧΙ,ΌΧΙ!!φωνάζει.Πάμε να φύγουμε!ΑΚΙΝΗΤΟΙ!ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!!ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ;ΠΑΡΤΥ ΓΥΜΝΙΣΤΩΝ;ΑΝΤΡΕΣ,ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ ΣΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΑΒΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ!!λέει ο αστυνόμος.Καραγκιόζης είσαι και φαίνεσαι!Η Έλενα δεν είναι πουτανάκι,μαλάκα!!ΒΑΜ!!τον πυροβολούν...Είναι κυρία...πεθαίνει.Άλλος ένας μαλάκας που ήθελε να κάνει τον ήρωα!!λέει ο αστυνόμος.
τέλος

1 σχόλιο:

albanos είπε...

dike mou zoume gia na se akoume!!!
albanos kypseli, a8ina!!!