Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

By Anestis

ΖΩΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ
Ημέρα δεκατηπέμπτη...αγαπητό ημερολόγιο και διάφορες μπούρδες που γράφουν τα κορίτσια...όμως και τα αγόρια δεν πάνε πίσω...χειρότερα δεν γίνεται...φίλε,είσαι μόνος...χρειάζεσαι παρέα;Χρειάζεσαι έναν φίλο να έρθει να σου μιλήσει ή κάποιον για να μην νιώθεις μοναξιά;Ρωτάω...ξαναρωτάω,απάντηση καμία..σε βλέπω και με βλέπεις,μιλάει η σιωπή...τότε έρχεσαι κοντά μου και μου λες"ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ"...όμως τι ακριβώς σημαίνει;Α όπως Άνθρωπος και Υ όπως η Υστερία,ακολουθεί το Τ γεμάτο Ταλαιπωρία,Ο για τους Όρκους και Κ για τους Κόπους-Τ όπως ο Τάφος και Ο όπως Ολέθριος...υπάρχει το Ν για μια μικρή Νίκη μαζί με το Ι που δηλώνει κάτι Ιερό και στο τέλος το Α που δηλώνει Αγάπη...φίλε,θυμήσου τα λόγια μου και ξέχασε όλα τα άλλα..."ζήσε όσο μπορείς,κάνε φίλους,κάνε εχθρούς κι αυτοί μετράνε...νιώσε ζωντανός".Εάν χαθώ για πάντα το φάντασμά μου θα σε κυριεύει για πάντα...θα είμαι εδώ,θα είμαι εκεί,θα είμαι παντού...θα είμαι η σκιά σου,θα είμαι ο παντοτινός σου φίλος...κάπου εδώ σ' αφήνω όμως θα ξανά έρθω,θα σου πω κι άλλα...λέξεις βγαίνουν κάθε μέρα όμως για να νιώσεις φιλία πρέπει να είσαι πολύ δυνατός...στις μέρες μας κυριαρχεί η τεχνολογία όμως εγώ πιστεύω ακόμα στις ανθρώπινες σχέσεις,είμαστε όλοι ένα σώμα,μια ψυχή...ζήτω ο ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ!!!

ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΜE?
Έρωτας δίχως παρόν,ζήσε τώρα. Έρωτας δίχως μέλλον,δεν με νοιάζει το αύριο...θέλω να ζήσω τώρα...Πρώτα όμως θέλω αγάπη,θέλω τους φίλους μου,θέλω χαρά...μα πάνω απ' όλα θέλω να ζήσω...ψάχνω την αγάπη αλλά δεν την βρίσκω...οι περαστικοί μου λένε πως η αγάπη δεν είναι πια εδώ...σήμερα έμαθα μια καινούργια λέξη"ΕΚΔΙΚΗΣΗ"όμως τι ακριβώς σημαίνει;Ε όπως ο Έρωτας-Κ όπως η Καρδιά-Δ για την Δύναμη και Ι για την Ιερεία-Κ όπως Κακία και Η για τους Ηττημένους αλλά υπάρχει το Σ για τον Σεβασμό και το Η για την Ηθική...Άλλη μια λέξη άκουσα σήμερα,όμως δεν μου άρεσε και τόσο γιατί δεν κατάλαβα το νόημα της"ΑΓΑΠΗ". Α οι Αξίες και Γ για το Γέλιο.Α το πρώτο γράμμα στην Αλφάβητο,το Π δηλώνει Πίστη και το Η δηλώνει μια Ήττα,αλλά δεν το βάζω κάτω,προσπαθώ,γελάω...μα πάνω απ' όλα Σ'ΑΓΑΠΑΩ!!!
Τι εννοούμε όταν λέμε"ΚΑΡΔΙΑ";Μήπως ξέρετε;Μήπως θέλετε να μάθετε;Αν ναι,εγώ είμαι εδώ,μόνος,έρημος,σκεπτικός,σαν σκιά είμαι στην ζωή σας...Σκέφτομαι Κ όπως Καλοσύνη και Α όπως Αλληλεγγύηη-Ρ όπως Ρητορία και Δ όπως Δημοκρατία-Ι το πιο Ιερό μας γράμμα και Α για την Άγνοια...όταν νιώσεις μόνος σου μην διστάσεις να ζητήσεις βοήθεια...θα γίνω Αετός-θα γίνω Άγγελος και θα' ρθω να βοηθήσω
όποιον με χρειάζεται...θα είμαι εδώ,αλλά όχι για πολύ...η ΚΑΡΔΙΑ θα σταματήσει και θα φύγω για πάντα...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

βλεπω πως εβαλες και τις δυο ιστοριες μου.Δεν ηταν τιποτα σπουδαιες αλλα ωραιες...ευχαριστω που δεν με ξεχνας!!ελπιζω να τα πουμε συντομα!!!
Ανεστης Δαλεζης, Πατρα

Leonardo Thimo είπε...

Anesti mipws thymasai poia xronia tis egrapses?

Ανώνυμος είπε...

της εγραψα το 2003 και στις ειχα αφιερωσει φιλαρα!!